مقاله

راهنمای خرید بهترین میز تحریر تاشو

بنر خرید بهترین میز تحریر تاشو

خلاقیت یعنی بهتر کردن کارها!

این جمله را کسی درک می کند که از معجزه میز تاشو در صنعت دکوراسیون داخلی آگاه باشد.

اگر شما هم در خانه ای کوچک و با متراژ کم زندگی می کنید، مشکل کمبود فضا باعث می شود قید وسایلی که دوست دارید را بزنید و نیازمندی ها را اولویت اول قرار دهید. اما زندگی در خانه ای با متراژ کم به معنی حذف تزیینات مورد علاقه شما نیست! تنها کاری که باید انجام دهید این است که هوشمندانه عمل کنید و با اشغال کمترین فضا، همه چیزهایی که به آنها علاقه دارید را به خانه بیاورید.

اینجاست که ظهور جدیدی در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی صورت گرفته است: میز تاشو!

اگر می خواهید دلیل این اهمیت را بدانید، در ادامه همراه مان باشید؛ چون قرار است در این مقاله، ویژگی های میز تاشو را بشناسیم تا درست انتخاب کنیم. (تیم طراحی حرفه ای سنجد چوب، ایده های جذابی با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه یا شرکت شما ارائه می دهد. کافیست همین حالا با شماره 09353862231 تماس بگیرید.)

 

چرا میز تاشو؟

یکی از مدل های میز، میز تاشو است. سبک و قابل حمل هستند و طرح و رنگ متنوعی دارند.

شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه یا دفتر کار خود، این میزها را سفارش دهید و کارهای روزانه خود را در هر نقطه از خانه یا حتی فضای باز انجام دهید. اما قبل از انتخاب صحیح یک میز تاشو باید با انواع آن آشنا شوید و ویژگی های آن ها را بدانید که در ادامه به آن می پردازیم.

میز تاشو

میز تاشو

انواع میز تاشو کم جا

  • میز تاشو دیواری:

این نوع میز با استفاده از پیچ و مهره به دیوار متصل می شود و در صورت نیاز می توانید از سطح میز استفاده کنید و هنگامی که کارتان تمام می شود، پایه های آن جمع کنید طوری که بدنه در کنار دیوار قرار بگیرد و فضا اشغال نشود.

میز تاشو چوبی دیواری

میز تاشو چوبی دیواری

 

میز تحریر دیواری

میز تحریر دیواری

 

  • میز تاشو مسافرتی:
مطالعه بیشتر
تفاوت میز تحریر با میز کامپیوتر در چیست؟

یکی از وسایلی که در سفرهایتان می تواند خانواده ی شما را در یک فضای باز دور هم جمع کند، میز تاشو مسافرتی است که در طرح و رنگ های متنوع و جنس های متفاوت طراحی و تولید می شود.

میز تاشو پیک نیک

میز تاشو پیک نیک

 

  • میز تحریر تاشو:

اگر فضای اتاق شما کوچک است و نمی توانید فضایی را برای میز تحریر یا میز کامپیوتر در نظر بگیرید؛ میز تحریر تاشو بهترین انتخاب برای شماست. این نوع میز به دلیل قیمت کمتری که نسبت به میز تحریر یا میز کامپیوتر دارد و سبک و قابل حمل بودن، این امکان را فراهم کرده است تا هر رده سنی از کودکان شما تا افراد مسن به راحتی از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنند.

این نوع میز انواع مختلفی دارد از جمله میز تحریر تاشو کودک، میز تحریر تاشو وایت بردی، میز کامپیوتر تاشو دیواری، میز کار تاشو و … که بسته به نیاز خود می توانید آن را سفارش دهید تا صاحب میز تاشو اختصاصی خودتان شوید.

میز مطالعه تاشو

میز مطالعه تاشو

 

میز مطالعه تاشو

میز مطالعه تاشو

 

  • میز و صندلی تاشو کودک:

این نوع میز دارای ارتفاع 70 تا 80 سانتی متر است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. شما می توانید از آن در خانه یا محیط های آموزشی استفاده کنید.

لبه های این میز نباید تیز باشد تا کودک شما در هنگام استفاده از آن دچار آسیب نشود.

میز تاشو کودک

میز تاشو کودک

 

جنس میز تاشو

  • میز تاشو چوبی:

چوب عنصری است که از دل طبیعت به خانه های شما می آید تا خانه شما را به فضایی زیبا و دلنشین تبدیل کند. اگر شما به طبیعت یا سبک دکوراسیون روستیک علاقه مند هستید. میز تاشو چوبی بهترین انتخاب برای خانه یا محل کار شماست.

میز تاشو چوبی

میز تاشو چوبی

 

  • میز تاشو فلزی:

اگر شما به سبک مدرن علاقه مند هستید، میز تاشو فلزی بهترین انتخاب برای سلیقه شماست. از طرفی این میزها در ترکیب با متریال دیگری چون چوب و پلاستیک تولید می شود که دایره انتخاب را برای شما وسیع تر می کند. این نوع میز به دلیل استحکام بالا و تحمل وزن زیاد قابل استفاده در خانه و محل کار هستند.

مطالعه بیشتر
تفاوت میز تحریر با میز کامپیوتر در چیست؟

پایه های این نوع میز از رنگ کوره ای فراگیری می شود که دوام بالایی دارد.

میز تاشو چوب و فلز

میز تاشو چوب و فلز

 

  • میز تاشو پلاستیکی:

یکی از مدل های جدید میز تاشو، میز تاشو پلاستیکی است که پایه های آن از جنس چوب یا فلز یا استیل است. این نوع میز به دلیل قیمت مناسب، سبک و قابل حمل بودن و در عین حال مقاومت بالایی که برای تحمل وزن دارد، امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون و خریداران قرار گرفته است.

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو پلاستیکی

میز تاشو چوبی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک و کم جا

میز تاشو با توجه به نوع، جنس و کیفیت مزایای مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

  • مقرون به صرفه

میز تاشو نسبت به سایر انواع میز قیمت مناسب تری دارد. البته این قیمت با توجه به جنس میز و ابعاد انتخابی شما تغییر می کند.

  • سبک و قابل حمل بودن

اگر به دنبال یک میز هستید که سنگینی میزهای تحریر و میزهای کامپیوتر را نداشته باشد، میز مطالعه تاشو بهترین انتخاب برای شما در هر رده سنی است.

  • اشغال فضای کم

یکی از قابلیت های این میز تاشو بودن آن است که به شما این امکان را می دهد تا در کوچک ترین اتاق های خود بتوانید از آن استفاده کنید و با جمع کردن آن بعد از استفاده، فضای اتاقتان اشغال نشود.

میز تاشو چوبی فلزی

میز تاشو چوبی فلزی

 

میز تاشو

میز تاشو

از کجا میز تحریر کم جا بخریم؟

و در آخرباید بگوییم میز تاشو نسل جدیدی از انواع میز و مبلمان است، که متناسب با سبک و فضای زندگی در سال های اخیر ساخته و به بازارهای فروش عرضه شده اند. از آنجایی که در دنیای امروز استفاده از لپ تاب و مطالعه بخشی از زندگی افراد گشته است، باید ذکر کرد هر منزل حداقل به یک عدد میز تحریر برای مطالعه و کار نیاز دارد. اما گسترش زندگی آپارتمانی و کوچک شدن این فضا این امکان را نمی دهد که بتوانیم ازمیزهای سنگین و جاگیر استفاده کنیم به همین دلیل میز تاشو بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی خانه هایمان است.

مطالعه بیشتر
تفاوت میز تحریر با میز کامپیوتر در چیست؟

اما، دیگر مثل قدیم نیست که فرد با ساخت چهار پایه و صفحه ای برای رویه میز قانع شود. در حال حاضر فرد با نظرات مختلف و به روز وارد کارگاه می شود و انتظار ساخت میز مطابق با ایده خود را دارد.

سنجد چوب با داشتن بیش از 5 سال تجربه در زمینه ساخت و طراحی انواع “میزهای تاشو و متحرک” مناسب خانه و اداره با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت پذیرای هر گونه سفارش شما با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه و شرکت شماست.

 

10 مدل میز تاشو مدرن 1401

میز عسلی تاشو جدید

میز عسلی تاشو جدید

 

میز تحریر تاشو چوب و فلز

میز تحریر تاشو چوب و فلز

 

ایده میز تحریر تاشو

ایده میز تحریر تاشو

 

میز تحریر تاشو و تنظیم شو

میز تحریر تاشو و تنظیم شو

 

میز تحریر تاشو و تنظیم شو

میز تحریر تاشو و تنظیم شو

 

میز دیواری تاشو

میز دیواری تاشو

 

میز تاشو جلو مبلی

میز تاشو جلو مبلی

 

میز تاشو غذاخوری

میز تاشو غذاخوری

 

ایده میز تاشو چوبی

ایده میز تاشو چوبی

 

میز چوبی تاشو

میز چوبی تاشو

 

میزتاشو

میزتاشو

سوالات متداول:

ابعاد میز تحریر جمع شو چگونه است؟

میز تحریر تاشو یا تنظیم شو از نظر ابعاد و اندازه استاندارد بستگی به قد و وزن کاربر دارد تا در هنگام استفاده ی دراز مدت، دچار آسیب به کمر و گردن و ستون فقرات نشود.

در حالت کلی، در کودکان بین 3 تا 11 سال، ارتفاع استاندارد بین 46 تا 64 سانتی متر متغیر است. در نوجوانان 11 تا 14 سال، ارتفاع استاندارد 71 سانتی متر و در جوانان و بزرگسالان بین 76 یا 77 سانتی متر استاندارد است.

میز تاشو چند منظوره به چه معناست؟

میز تاشو چند منظوره قابلیت تنظیم در چند ارتفاع و زاویه های مختلف دارد. در واقع شما یک میز دارید ولی به عنوان چند میز مثل میز تحریر تاشو، میز کامپیوتر تاشو و حتی میز غذا خوردن و … از آن استفاده می کنید.

 

ما در سنجد چوب با بیش از 5 سال تجربه در زمینه ساخت و طراحی در صنعت چوب با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت به شما کمک می کنیم تا به طور موثری با بودجه ای که برای دکوراسیون اداری خود در نظر گرفته اید بتوانید بهترین انتخاب را در زمینه میز اداری  استاندارد و شیک داشته باشید کافیست با کلیک در اینجا، تنوع محصولات میز تحریر تاشو را مشاهده کنید.

“اگر می خواهید ایده های خلاقانه خود را عملی کنید” با شماره 09353862231 تماس بگیرید.

اگر سوالی در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

صفحه آپارات ما

از همراهی شما سپاس گزاریم.

author-avatar

درباره مریم رحیمی

مریم رحیمی کارشناس ارشد MBA و فعال در حوزه مارکتینگ به مدت یک سال با مجموعه سنجد چوب در حال همکاری است. وی مسئولیت تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ مجموعه سنجد چوب را عهده دار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *