مقاله

آشنایی با انواع میز چوبی فلزی در دکوراسیون داخلی

بنر انواع میز چوبی فلزی

آیا می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و وسایلی داشته باشید که مناسب هر سبک دکوراسیونی باشد؟

بهترین انتخاب برای شما تلفیق چوب و فلز است!

امروزه با پیشرفت صنعت طراحی داخلی، انتخاب بین سبک دکوراسیون کلاسیک، روستیک، مدرن و اسپرت سخت تر شده است. به همین دلیل تلفیق چوب و فلز در دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب است.

در واقع ترکیب چوب به عنوان یک عنصر گرم و المان اصلی سبک روستیک و سنتی و فلز به عنوان یک عنصر سرد و المان اصلی سبک مدرن و اسپرت است که نه تنها با ایجاد یک تناقض در فضا، جذابیت بصری دارد بلکه قابل استفاده در هر دو سبک مدرن و روستیک خواهد بود.

اما قبل از انتخاب صحیح یک میز چوبی فلزی خوب باید انواع میز و ویژگی های آن را بدانید تا بتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید که در ادامه به آن می پردازیم. (تیم طراحی حرفه ای سنجد چوب، ایده های جذابی با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه یا شرکت شما ارائه می دهد. کافیست همین حالا با شماره 09353862231 تماس بگیرید.)

در این مقاله قصد داریم با بررسی کامل نکات مربوط به ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون، نمونه هایی را نیز برای ایده گرفتن شما بیاوریم، پس تا انتها همراه ما باشید.

 

انواع میز چوبی فلزی:

  • میز چوبی

راه های زیادی برای قرار دادن یک میز چوبی در دکوراسیون روستیک یا مدرن و حتی صنعتی شما وجود دارد تا گرمای چوب، حس طبیعت را به خانه یا محل کار شما بیاورد. ایده های زیادی برای حضور یک میز چوبی در خانه هایتان وجود دارد اعم از: میز تحریر چوبی، میز جلو مبلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی و … که دایره انتخاب را برای شما وسیع تر می کند.

عکس میز چوبی

                      میز چوب و فلز

 

  • میز اداری

میز اداری در شرکت ها و اداره جات مورد استفاده قرار می گیرد که ارتباط مستقیم با سلامت فرد دارد. در واقع یک میز اداری خوب نه تنها سلامت فرد را در طی کار تضمین می کند بلکه پرستیژ سازمان را نیز بالا می برد.

هرچقدر که کسب و کار موفقی داشته باشید، اولین چیزی که توجه مراجعه کننده را پس از ورود به شرکت یا سازمان شما جلب می کند، دکوراسیون داخلی و چیدمان دفتر کار شماست. چه انتخابی بهتر از چوب؟

میز اداری مدرن چوبی یا میز کلاسیک چوبی نه تنها حس آرامش و تمرکز را در کارمندان شما ایجاد می کند بلکه چشم نواز بودن عنصر چوب می تواند به راحتی هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار دهد.

البته میز اداری فلزی یا ترکیب چوب و فلز نیز در تنوع بالا وجود دارد که بستگی به سلیقه و دکوراسیون داخلی شما دارد.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز اداری چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای جامع خرید میز اداری سنجد چوب را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز اداری پایه فلزی

                  میز پایه فلزی اداری

 

  • میز پایه فلزی

میز پایه فلزی یکی از پر طرفدارترین انواع میز است که امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی در سبک های روستیک، مدرن و مینیمال قرار گرفته است. صفحه رویی این میز می تواند از جنس فلز یا چوب یا سنگ باشد که میز پایه فلزی با صفحه چوبی انتخاب خوبی برای سبک روستیک است چراکه عنصر گرم چوب در کنار عنصر سرد فلز قرار می گیرد و منظره ی چشم نوازی برای مخاطب ایجاد می کند.

مطالعه بیشتر
قبل از خرید میز روستیک بخوانید!

(چنانچه می خواهید بدانید که میز پایه فلزی چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای خرید میز پایه فلزی را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز پایه فلزی مدرن

                   میز پایه فلزی مدرن

 

  • میز کنسول

میز کنسول یکی از دکوریجات کاربردی است چراکه نه تنها جنبه ی تزئینی دارد و با ایجاد تقارن بصری به فضا روح و زیبایی می بخشد بلکه می تواند دارای کشو و فضایی برای آینه، شمعدان، گلدان و … باشد.

در گذشته میز کنسول بیشتر در فضای نشیمن و پذیرایی استفاده می شد اما امروزه با تنوع زیادی که دارند قابل استفاده در راهرو، توالت و … هستند

قبل از انتخاب یک میز کنسول باید به جایی که میخواهید آن را قرار دهید دقت کنید تا این میز را در ابعاد مد نظر خودتان سفارش دهید. از طرفی میز کنسول باید با دکوراسیون هماهنگی داشته باشد یعنی در سبک کلاسیک میز کنسول چوبی و در سک مدرن میز کنسول فلزی یا شیشه ای انتخاب بهتری هستند.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز کنسول چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای خرید میز کنسول جدید گالری سنجد چوب را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز کنسول

                     كنسول چوبي شیک

 

  • میز تلویزیون

تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل در هر خانه ای است که می تواند ساعاتی از روز، تمام افراد خانواده را دور هم جمع کند و خاطره ای دل انگیز به جا بگذارد. هرجا که تلویزیون هست، میز تلویزیون یا اتصال دیواری نیز به چشم می خورد. هنگام خرید میز تلویزیون باید سبک دکوراسیون داخلی را مد نظر قرار دهید  برای مثال اگر خانه ی شما به سبک مدرن است، میز تلویزیون از جنس سنگ یا UPVC و اگر خانه ی شما به سبک کلاسیک است، میز تلویزیون چوبی انتخاب مناسبی است.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز تلویزیون چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله کامل ترین راهنمای خرید میز تلویزیون مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز تلویزیون چوبی

                  میز تلویزیون مدرن

 

  • میز روستیک

هنر در طبیعت نهفته است و متعلق به کسی است که آن را از طبیعت استخراج کند.

این جمله را کسی درک می کند که با سبک روستیک آشناست. کلمه روستیک از نظر لغوی به معنی روستا و هر چیزی که مربوط به زندگی روستایی است.

سبک روستیک الهام گرفته از طبیعت می باشد. در این سبک از عناصری استفاده می شود که برگرفته از طبیعت است مثلا عناصر چوبی. در دنیای مدرن امروز با زندگی ماشینی، سبک دکوراسیون روستیک پلی به گذشته و نوستالوژی های آن است.

در سبک روستیک یکی از وسایلی که می تواند طبیعت را بخانه شما بیاورد میز روستیک است. میز روستیک می تواند تمام چوب یا ترکیبی از چوب و فلز باشد طوری که صفحه رویی از جنس چوب و پایه ها از جنس فلز باشد.

مطالعه بیشتر
قبل از خرید میز روستیک بخوانید!

(چنانچه می خواهید بدانید که میز روستیک چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله قبل از خرید میز روستیک بخوانید! را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز روستیک چوبی

           میز روستیک پایه فلزی شیک

 

  • میز جلو مبلی

یکی از اکسسوری هایی که در دکوراسیون داخلی فضای نشیمن یا پذیرایی وجود داردمیز جلو مبلی است. میز جلو مبلی برای قرار دادن دکوریجات مثل گلدان، کتاب، روزنامه و … مناسب است.

این نوع میز در حالت استاندارد بین 40 تا 45 سانتی متر ارتفاع دارد اما اگر ارتفاع مبلمان بیشتر باشد، شما می توانید میز جلو مبلی خود را نیز در ارتفاع بیشتری سفارش دهید طوریکه 5 سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبلمان کناری خود باشد.

در سبک مدرن میز جلو مبلی می تواند از جنس فلز و سنگ یا ترکیبی از این دو باشد و در سبک کلاسیک از جنس چوب یا ترکیبی از چوب و فلز باشد.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز جلو مبلی چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای جامع برای خرید میز عسلی و جلومبلی شیک را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس جلو مبلی جدید

                     میز جلو مبلی مدرن

 

  • میز ناهار خوری

فضای ناهار خوری یکی از مهمترین قسمت های هر خانه است چون برای لحظاتی تمام افراد خانواده را دور هم جمع می کند و فضایی گرم و دلنشین را رقم می زند.  در طراحی اتاق ناهار خوری مهمترین المان میز ناهار خوری است که در سبک مدرن جنس فلز و در سبک کلاسیک جنس چوب یا تلفیق چوب و فلز بهترین انتخاب است.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز ناهارخوری چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله نکات جامع برای خرید میز ناهارخوری مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز ناهارخوری

                میز ناهار خوری چوبی

 

  • میز تحریر و میز مطالعه

جدا کردن فضای مطالعه از دیگر بخش های خانه می تواند تاثیر زیادی در تمرکز شما بگذارد. به همین دلیل انتخاب یک میز تحریر یا میز مطالعه خوب می تواند تاثیر شگرفی در جذابیت فضای کاری شما در خانه بگذارد.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز تحریر چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای خرید میز تحریر مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز تحریر ساده

                       میز تحریر مدرن

 

  • میز عسلی

میز عسلی یک از وسایل مهم در سرویس مبلمان است که اندازه و ابعاد کوچکتری از میز جلو مبلی دارد. میز عسلی می تواند دارای کشو باشد و نظم را در فضای نشیمن برقرار کند. جنس این نوع میز از چوب، فلز، سنگ یا ترکیبی از این موارد است که بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون داخلی دارد.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز عسلی چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای جامع برای خرید میز عسلی و جلومبلی شیک را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز عسلی جدید

           میز عسلی چوبی و فلزی خاص

 

  • میز پاتختی

سرویس خواب از اجزای متفاوتی تشکیل شده است که یکی از آنها میز پاتختی است که در دو طرف تخت قرار می گیرد. هارمونی این میز با سرویس خواب جلوه ی زیبایی به اتاق خواب شما می بخشد. از طرفی این میز می تواند دارای محفظه یا کشو باشد و نظم را در فضای خواب شما به همراه بیاورد.

مطالعه بیشتر
راهنمای جامع برای خرید میز عسلی و جلومبلی شیک

(چنانچه می خواهید بدانید که میز پاتختی چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای جامع خرید میز پاتختی مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز پاتختی

                  پاتختی مدرن پایه فلزی

 

  • میز آرایش

میز آرایش، کانون شروع یک روز عالی برای هر خانمی است!

میز آرایش که به آن میز توالت نیز می گویند، بخش جدایی ناپذیر سرویس خواب هر خانه و البته نیاز اصلی هر خانم است. تاریخچه میز آرایش به قرن 17 میلادی بر می گردد که میز کوچکی با دو یا سه کشئ طراحی و  استفاده می شد اما با گذر زمان و گسترش مهارت طراحان صنعت دکوراسیون، این میز به المان زیبا و کاربردی سرویس خواب و دکوراسیون خانه تبدیل شد.

میز آرایش می تواند یک تکه یا دو تکه باشد. این میز دارای کشو و کمد و فضایی برای قرار دادن آینه است.

این میز مکانی مناسب برای قرار دادن لوازم آرایش، عطر، ادکلن، وسایل شخصی و حتی جواهرات است.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز آرایش چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله قبل از خرید میز آرایش بخوانید! را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز آرایش دخترانه

                     میز آرایش مدرن

 

  • میز کامپیوتر

با پیشرفت تکنولوژی، کامپیوتر هم جایی را برای خود بر روی میزهای تحریر تصاحب کرد و کم کم میزهای کامپیوتر پا به عرصه ظهور گذاشتند. حالا دیگر میز کامپیوتر به عنصری ضروری در اداره ها و حتی خانه ها تبدیل شده است که تنوع بالای آنها به شما در انتخاب بهتر کمک می کند.

(چنانچه می خواهید بدانید که میز کامپیوتر چیست و چه مزایایی دارد، مطالعه مقاله راهنمای خرید میز کامپیوتر مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم.)

عکس میز کامپیوتر ساده

                       میز کامپیوتر مدرن

 

ما در سنجد چوب با بیش از 5 سال تجربه در زمینه ساخت و طراحی در صنعت چوب با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت به شما کمک می کنیم تا به طور موثری با بودجه ای که برای دکوراسیون خانه یا شرکت خود در نظر گرفته اید بتوانید بهترین انتخاب را در زمینه انواع میز استاندارد و شیک متناسب با نیاز خود داشته باشید. کافیست با کلیک در اینجا، تنوع محصولات میز ما را مشاهده کنید.

سنجد چوب پذیرای هر گونه سفارش شما با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی شرکت شماست. “اگر می خواهید ایده های خلاقانه خود را عملی کنید” با شماره 09353862231 تماس بگیرید.

اگر سوالی در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

صفحه آپارات ما

از همراهی شما سپاس گزاریم.

میز پایه فلزی طرح اوژن مدل de-1035

8,460,000 تومان10,250,000 تومان
کد محصول: de-1035
طول و عرض

120×60, 140×70

ارتفاع

76 سانتیمتر

رنگ صفحه

تیک, فندقی, گردویی تیره, گردویی روشن, لاک

رنگ پایه

بژ طلایی, سفید, مشکی مات, نقره ای, نوک مدادی

جنس پایه

پروفیل 50 در 30

گارانتی

سلامت فیزیکی کالا

برند

سنجد چوب

میز پایه فلزی طرح آیما مدل de-1034

8,150,000 تومان9,730,000 تومان
کد محصول: de-1034
طول و عرض

120×60, 140×70

ارتفاع

76 سانتیمتر

رنگ صفحه

تیک, فندقی, گردویی تیره, گردویی روشن, لاک

رنگ پایه

بژ طلایی, سفید, مشکی مات, نقره ای, نوک مدادی

جنس پایه

پروفیل 50 در 30

گارانتی

سلامت فیزیکی کالا

برند

سنجد چوب

میز پایه فلزی طرح اورنگ مدل de-1033

8,230,000 تومان9,970,000 تومان
کد محصول: de-1033
طول و عرض

120×60, 140×70

ارتفاع

76 سانتیمتر

رنگ صفحه

تیک, فندقی, گردویی تیره, گردویی روشن, لاک

رنگ پایه

بژ طلایی, سفید, مشکی مات, نقره ای, نوک مدادی

جنس پایه

پروفیل 50 در 30

گارانتی

سلامت فیزیکی کالا

برند

سنجد چوب

میز پایه فلزی طرح آریوس مدل de-1032

7,890,000 تومان9,450,000 تومان
کد محصول: de-1032
طول و عرض

120×60, 140×70

ارتفاع

76 سانتیمتر

رنگ صفحه

تیک, فندقی, گردویی تیره, گردویی روشن, لاک

رنگ پایه

بژ طلایی, سفید, مشکی مات, نقره ای, نوک مدادی

جنس پایه

پروفیل 50 در 30

گارانتی

سلامت فیزیکی کالا

برند

سنجد چوب

author-avatar

درباره مریم رحیمی

مریم رحیمی کارشناس ارشد MBA و فعال در حوزه مارکتینگ به مدت یک سال با مجموعه سنجد چوب در حال همکاری است. وی مسئولیت تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ مجموعه سنجد چوب را عهده دار می باشند.

2 دیدگاه در “آشنایی با انواع میز چوبی فلزی در دکوراسیون داخلی

  1. مهرانه گفت:

    مقاله مفید و جالبی بود ممنون
    من به شخصه علاقه ی زیادی به محصولاتی ترکیبی چوب و فلز دارم

    1. rtmehdi گفت:

      بسیار عالی
      بله از محصولات همیشه ترند هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *